vineri, 16 decembrie 2011

Ne place să ghicim ce este în sufletul altora, dar nouă ne este teamă să pătrundem într-al nostru.


Cât e de sumbră lumea asta în care trăim. A ajuns o lume întunecată. O lume ce nu mai are valoare. O lume de nimic.
Am ajuns să trăim într-o lume unde totul se cumpără şi se vinde. Chiar şi oamenii. Lumea aceasta e foarte disperată după bani, faimă de aceea te vinde pe tine pentru un nimic.
Ştiu, acum îmi vei spune:"Hello, banii contează."Da, contează câteodată foarte mult, dar te-ai gândit că banii nu-ţi aduc fericirea? Nu, ei nu se pot lipi de fericire. Numai fericirea superficială acceptă târguri cu banii, cea adevărată îi ignoră.
Te-ai putut gândi vreodată că sinceritatea unui suflet valorează foarte mult?!
Ce-ar fi oamenii fără suflet?!
Fiecare om pe care l-am cunoscut odată, a lăsat câte o amprentă în inima mea. Fie că a fost din dragoste, suferinţă sau dezamăgire. Acum am milioane de amprente adunate.
Pentru lumea aceasta totul are o limită. Bunătatea, iubirea, dragostea, suferinţa etc. Am întâlnit oameni care n-au putut ierta niciodată o persoană care i-a făcut un rău, se apăra tot timpul.Se credea mai mereu victimă.
Nu poţi să strigi în iubire fiindcă este unicul loc unde nu au ce căuta cuvintele decât sensurile lor care şi aşa devin absurde. Nu poţi să minţi în iubire fiindcă nicio simţire a ta nu poate fi minţită, altfel nu ai exista tu, ci minciuna vieţii tale. Nu poţi trişa în iubire fiindcă nu sunt niciodată două căi pe care să le poţi alege, ci doar una singură care este şi va rămâne calea vieţii tale. De aceea în iubire nu poţi fi decât tu şi singurătatea din tine în afara sufletului tău pereche.
Ce pot să-ţi spun decât că totul e bine aşa cum trebuie să fie, ochii plâng sau râd în adâncurile infinitului uitat din noi, oamenii se nasc şi mor la ruletă sorţii plătită cu jetoane de Destin, cerul e bântuit când de seninul fericirii când de norii suferinţei, toate sunt bune şi rele doar clipele trec fără a petrece vreodată.
Am întâlnit oameni pe parcursul vieţii care ne-au arătat experienţe trăite, fapte şi gânduri noi. Fiecare ne-au lăsat câte ceva. Fie bun, rău tot ţi-a lăsat.
Sunt sigură că oamenii pe care azi i-am întâlnit mi-au lăsat ceva frumos, o lecţie de viaţa, un gând curat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...