vineri, 16 decembrie 2011

Şi aş dori să nu mă dai uitării.



Chiar dacă în prezent prietenia a devenit un "marketing", o relaţie pe interes, tu pentru mine ai devenit ca şi o soră.
Am descoperit cât este de frumos că te-am găsit pe tine, o persoană cu o capacitate enormă de aţi cuprinde sufletul.
O persoană care ma acceptat decondiţionat, cu defecte şi calităţi, cu fapte bune şi rele, chiar dacă am avut bani sau dacă nu.
Chiar dacă nu sunt rudă cu tine, tu Ramy ai ştiut să mă întăreşti mereu, să mă faci să fiu încrezătoare, şi să-mi înfrunt greutăţile alături de tine. Îţi mulţumesc. Când toată lumea a fost contra mea, tu ai fost pentru mine. Tu eşti cea mai minunată.
Am tânjit să am o prietenă adevărată.. şi te-am găsit pe tine!

Eu am gustat din durere, tu ai fost mereu cu mine şi ai simţit aroma.
Eu am avut atâtea hopuri în viaţa tu le-ai trecut împreună cu mine.
Dar dacă sunt aici şi scriu înseamnă că am reuşit să le înving pe toate.
Dacă scriu înseamnă că mă îndrept spre bine.
Dacă scriu înseamnă că nu am uita cum e să zâmbeşti.
Dacă scriu, înseamnă că încă trăiesc şi încep să mă bucur de viaţă.. cu necazuri şi fericiri câteodată.

Şi dacă eu am putut trece peste toate aceste şi voi mai trece şi în continuare... Tu de ce nu poţi dragul meu?!
Ştii că dacă te laşi în voia suferinţei şi a necazurilor vei ajunge să-ţi fie cuprins tot sufletul şi într-un final vei ajunge să fii dependent de ea. Asta nu sună bine. Vom ajunge să căutăm durerea în orice lucru fericit şi ne vom apuca să ne plângem soarta şi milă.
Orice obstacole ce ţi-ar veni în calea vieţii depăşeşte-le. Va fi bine.
Şi nu uita niciodată să zâmbeşti. În fata zâmbetului orice durere îşi pierde forţa!
Îţi mulţumesc Ramy S. că eşti alături de mine.



Imagine preluata de pe contul personal de facebook al lui Ramy Scurtu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...