marți, 22 noiembrie 2011

Ea -persoana speciala


Ea e Raffaela. E o persoană deosebită. Nu există zi în care să nu mă facă să zâmbesc, iar asta-mi place.De mult nu am mai râs aşa. Când ai prieteni trebuie să ştii să ţii alegi.
Cântăreşte-l bine, încearcă să vezi cât de mult poate să reziste alături de tine când eşti trist, vezi cine ţi-e mereu alături, caută prietenii care nu caută scopuri, anumite motive doar să-ţi fie prieteni. Cine îţi este prieten adevărat, nu ţine cont de suferinţă, bucurie.. el te ajută mereu.
În acest caz este şi Raffaela. Ea nu este genul de persoană care să profite de un prieten, ea nu te scurge de bucurii iar la suferinţă nu-ti face vânt. Ea e mereu lângă tine, ea e persoane pe care te poţi baza. Ştie să cântărească lucrurile, ştie să poarte o discuţie cu cei îngrijoraţi, ştie cum să-şi arate dragostea faţă de semeni. Ea e specială în felul ei.
Ea e pitic (aşa cum îmi place mie să-i spun eu: *)..
Nu-mi pare deloc rău că o am ca prietenă, dimpotrivă când sunt cu ea uit de toate necazurile mele, uit de tot ceea ce înseamnă trădare, îngâmfare, critică, invidie.

Îţi mulţumesc că-mi eşti o verişoară de milioane, şi o prietenă de miliarde. Te iubesc

Un comentariu:

  1. Sa stii ca este o persoana deosebita. Toata admiratia. Nota 10 pentru caracterul ei.

    RăspundețiȘtergere

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...